دیدبان
تاجزاده:

منتقدان ژنو "داعش شیعی" هستند!

منتقدان ژنو "داعش شیعی" هستند!

دیدبان: مصطفی تاجزاده در مقاله اخیری که باز هم از داخل زندان منتشر کرده، منتقدان توافق ژنو را «داعشیان شیعه، تکفیریهای داخلی، حزب پادگانی و جبهه طالبانی» نامید.

این برای اولین بار نیست که به منتقدان این توافق از جانب حامیان اصلاحات و حامیان این توافق توهین می شود اما انتشار این مقاله نشان می دهد، راه بسیاری از تندروهای اصلاحات و زندانیان امنیتی با عده ای که در دولت و یا در جناحهای سیاسی کشور منتقدان را به باد انتقادهای شدید و توهین های مکرر می گیرند، یکی است .

به گزارش افکارنیوز ، وی در مطلبی که در صفحه شخصی اش در فیسبوک منتشر کرده، بر این عقیده است که انتقاد منتقدین به توافق ژنو تنها به این دلیل است که دولت روحانی توانسته به این توافق برسد و از میزان تحریم ها کم کند. او با این حال ترجیح داده به زیر پا گذاشتن توافق ژنو توسط آمریکا اشاره ای نکرده و به افزایش تحریم ها و تهدید ها علیه ایران در طول مدت این قرار داد نیز بی توجه باقی بماند.

تاجزاده با این حال منتقدان را تکفیری های وطنی نامیده که به دنبال وادار کردن دولت به خروج ازگفت و گو ها و عدم اجرای توافق ژنو هستند. بسیاری از منتقدان به مفاد مطرح شده در این طرح انتقاد دارند اما به دلیل حمایت بی بدیل رهبر معظم انقلاب از تیم گفت و گو کننده هسته ای تاکنون مطلبی راجع به ترک مذاکرات به زبان نیاورده اند. مقام معظم رهبری نیز از همان ابتدا این گفت و گو ها را بی نتیجه دانسته و بیان کرده بودند که در نهایت آمریکا قابل اعتماد نیست اما به تیم مذاکره کننده اجازه داده اند این مسیر را طی کنند .



http://www.afkarnews.ir/images/docs/files/000362/nf00362819-1.jpg

به نظر می رسد بیشتر از اینکه انتشار این یادداشت نمایش دهنده اوج نفرت تاجزاده نسبت به کسانی باشد که نسبت به این توافق و یا هر گونه عدول از اهداف انقلاب و برنامه هسته ای ایران در مذاکرات هسته ای نگرانی دارند باشد، می خواهد نشان دهد که با وجود اینکه درزندان است اختیار و قدرت لازم برای انتشار یادداشتی با استناد به خبرها و تحلیلهای غربی را داشته و همچنان می تواند بدون اشاره به جرم های امنیتی که مرتکب شده، درباره دلسوزانی که نقد توافق ژنو را زمینه لازم برای دستیابی به منافع ملی کشور در این مذاکرات می دانند با ادبیات خشن داعشی برخورد کند .

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن